;3

SÖNDAG <:c Jag hatar söndagar, för då måste man ha skola nästa dag ;/ Det suger... I alla fall - igår träffade jag min åsumiga Louise. Vi typ.. gick och köpte pizza och satte oss nere vid båtarna och pratade massor 8D Vi chippade personer. Hon - Nando-Gerrard och jag - Harry-Louis 8) That's just awesome, right? c8
Jag menar, det här är fan mer än bromance (det är äkta romance):

AJA - imorse kom mamma in och väckte mig.. hon babblade om flygbiljetten till Berlin :3 Och så beställde hon deen! Yääää! Andrea.. snart träffas vi igen :') ♥

Och just det, jag tog ruliga bilder igår.. för jag har inget liv:


Jag försöker leka fjortis ;3


Smexx, eller hur....Kanske inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0