Abduction

CHACHABLOGGEEEN

jag lovar att jag ska blogga mer.
jag är bra på att ljuga.

Idaaaag har jag sett Abduction! Den var braaa, fast ganska svår att förstå... Fast kanske lättare med textat.
Vi kom försent också eftersom att vi seeegade vid Schloss för länge, så vi fick vänta i två timmar och ta dne som började 19:30 haha.. Kan inte lägga upp några bilder just nu, måste verkligen sova. Ska upp 7 imorgon.. FjkdjhFJKD :| fotbollsturnering..
VET NI!? JAG HAR LOOOOOOOV.
OOOCH jag gillar bacon.
Kommer lägga upp bilder så fort J har lagt upp dom på FB! ni skulle ändå aldrig kunna uttala hennes namn.. haha :|


saknar dej och du kommer döda mej <3


/andreaaAAAaA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0