OMG <.<

Vi har inte uppdaterat på tuseeen ååår :c Men - vi har haft sjuukt kul. hehehhehe.. laddar upp några bilder vi tog med kameraaaan :D

Söndag:
Vi träffades 13:37 i Slussen vid Donken:

En lååång sak (misstolk jao) :3


Den långa saken dog D;


KETCHUP <3


MIN MAN <3

Sen åkte till Hötorget och var där... sen gick vi vilse... och följde efter några killar tillbaka till Hötorget 8D På vägen skrek Andrea p12or till några killar.. hahahhaha <3

Andrea posar :3 Det gick några killar förbi.. när Andrea skulle posa, så jag sa att vi var turister ;)))


ANDREA VILL TILL SINA VÄNNER <3

Stackars mig :'c


Sen gick vi till en sminksak... och tog kort i speglar :3



Andrea's nya pojkvän :'3


Sen skulle Andrea posa vid lejonen 8D

SNÖÖÖÖ :OOO <3



hahahha <3


SEN ÅKTE VI TILL EMMY OCH SEN HEM TILL MIG FÖR ATT LÄMNA ALLA GREJJER - SEN ÅKTE VI TILL SICKLA UDDE (VI SKULLE TILL SICKLA MEN SKULLE GÅ SISTA BITEN SÅ VI TOG LITE BILDER FÖÖRST)

hehehehe.. I sickla - vi var lite.. konstiga :3 Jag dampade på icke existerande människor och Andrea på stolpar - vi är jättenormala :')




Fyfan vad ful jag är på den här bilden ;)


HAHAHAH :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0