Mmmm... :3

Jag sitter nu i matsalen och äter en croissant till frukost. Det är gott. Skulle inte klara mig utan en croissant lite då och då;3 Klockan 13:35 ska jag möta upp min mormor som ska betala min klippning...Ehhehe.. Innan dess ska jag hinna fixa mitt hår och sminka mig - gå ut med Colin (vilket jag ska göra nu). Men det ska bli gött idag. För kanske träffar jag också Andrea idag, annars blir det imorgon ;) Vi kommer ha sjuukt kul!
Menmen, hertiginnan över huset beordrar mig nu att gå ut med isbjörnen. Vi ses ;)

Här har ni en gammal bild på mig:

HAHA, den här bilden använde jag i mitt första blogginlägg. Vackert ;) Jag var typ 10 här.. o_o

Den här är från 2010 ;) Vilka fina bilder man tar då c;


HAHA, men nu ska jag inte lägga in massa gamla bilder på mig :3 Jag måste ju gå ut med isbjörnen/fjällräven/katten/hunden/dampsaken. Så.. ChaCha ;***** <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0