TIIISDAAAG!

Idag är det Tisdag och jag har typ inte gjort så mycket :3 Skolgrejer bara D: Imorgon ska mamma fixa med min nya skrivare som jag och pappa köpte typ förra veckan (jag vet - min familj är seg ;/) så jag kan.. scanna in massa bilder på meej 8D HAHA - vad ego jag är.. Nejmen.. ja, iaf - På Fredag ska jag gå på Emmys fest - hon fyller ju 14 snart ( GRAATTIS I FÖRSKOTT <3). Jag ska fixa födelsedagspresent till henne imorgon också ;)
Men ett problem har jag - jag vet inte vad jag ska ha på mig! GAAAH! :c Stackars mig.. men nej, det löser sig :3
På lördag ska jag klippa mig också, men jag ska troligtvis bara toppa det (: Jag vill ha jämnt hår - men min jävla lugg måste växa ut först :(((

Ingen kommer seriöst orka läsa det här inlägget, det ser sjukt jobbigt ut ;( På söndag kommer Andrea hit ocksååå :333333 Längtaaaar <3 Ska träffa henne inne i stan och käka lunch. Sen gör vi väl.. nånting c8 Nejmen jag måste köpa en ny foundation.. och.. kanske hittar jag nåt annat också :3 Eheheh.. men vi måste köpa BACOOOON! Läsk måste vi också köpa och.. jao - måste typ göra en kortfilm (skolarbete) så om jag lyckas övertala pappa att fixa batteri och stativ till min kamera.. så kan jag göra den med henne. DÅ KOMMER DEN SERIÖST BLI ÄGIG 8D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0