Omg <.<

Har inte skrivit på typ två dagar :3 Vad bra jag är! Verkligen! Nejmen.. Idag är det Torsdag, och jag har typ.. inte gjort mycket alls c; Nördat ett spel typ... HAHA Vilket liv jag har..

Nejmen jag har skrivit lite på mitt kortfilmsmanus - jag och Andrea ska välja mellan TVÅ manus :3 En.. lite annorlunda, och en där en klass åker iväg på klassresa (EHEHHE). Men det ska bli kueeel <3

Men.. jag har lite panik..
För imorgon ska jag hinna göra det här:
Matte
Franska
Städa mitt rum
Fixa mig till fest
Gå på fest


Jag vet D: Jag kommer seriöst inte hinna... MEN JAG MÅSTE. Jag ska träffa Olympia klockan kvart i fem.. Och Olivia måste hinna hem så att hon kan hjälpa mig med mitt hår. GAH - jag döör! Men förhoppningvis går det bra ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0